Orly – masked ceremony – swatch

Dit lakje laat ik jullie vandaag zien. Dit is het 2de lakje dat ik jullie laat zien uit de secret society collectie van Orly.
Vorige keer liet ik jullie macabre masquerade al zien en dat was een prachtige lak, maar deze moet er niet voor onderdoen hoor.

Dit is het flesje. Het is een donkergrijze lak met een fijne zilveren shimmer, kleine roze glittertjes en tot slot wat grotere, vierkante zilveren glitters.
Een heel bijzondere combinatie vind ik zelf.



Hier zie je goed hoe veel diepte deze lak heeft. Van de glitters zit er genoeg in. Het is dus niet zo dat je moet gaan ‘vissen’ naar glitters omdat je er anders geen hebt.
Ik heb 2 laagjes aangebracht van deze lak en geeft een prima dekking. Deze lak heeft me zeker niet teleurgesteld!
Het is ook echt zo’n winterkleurtje en past dus perfect bij deze tijd van het jaar.

Als laatste nog een close-up.

De houdbaarheid van Orly is erg goed, vergelijkbaar met Essie en OPI.
De kwastjes zijn wel vrij smal. Als je smalle nagels hebt kan dit een voordeel zijn maar ik werk toch liever met wat bredere kwastjes.
Naar mijn gevoel lakt dat wat makkelijker en sneller, maar dit werkt wel preciezer.

Hebben jullie liefst brede of smalle kwastjes?

Liefs,
Jana

7 gedachtes over “Orly – masked ceremony – swatch

  1. Pingback: Orly – Secret Society collectie | BeautyNailsJana

Geef een reactie

