Sale – The Body Shop – sweet lemon

Ook bij the body shop was er weer leuke sale in januari.
Daar heb ik weer lekker gebruik van gemaakt om wat in te slaan.
De sweet lemon lijn gaat uit het assortiment verdwijnen en deze stond ook bij de afgeprijsde producten.
Deze kon ik dus niet laten liggen aangezien het de laatste kans was dat je deze kon kopen.


De douchegel had ik al maar deze heb ik dus aangevuld met de body whip en de body butter.
Aangezien deze niet meer terug komen ga ik wel zuinig doen met deze producten (maar ze zeker niet vergeten!).


Als eerste de body butter. Deze is vrij romig, het is geen harde ‘boter’ zoals vele andere body butters dat wel zijn. Deze vind ik vaak fijner voor in de zomer te gebruiken.
De geur is wat bloemig en niet echt citroen ‘in your face’ maar eerder subtiel.

De body whip is lekker fluffy zoals ik het zou zeggen. Smeert lekker makkelijk uit en trekt snel in.
De citroengeur is meer aanwezig en is ook zoeter dan bij de bodybutter. Mijn voorkeur gaat toch uit naar deze.
Naar mijn gevoel blijft bij de body whip de geur ook langer hangen.

Als laatste ook de douchegel om het plaatje compleet te maken. Deze had ik al en zag ik ook niet staan bij de afgeprijsde producten.
Misschien was deze al uitverkocht bij mijn filiaal? Maar, oh, deze geur! Hij is nog net iets anders dan de vorige 2. Deze ruikt meer naar zure snoepjes, echt heerlijk.

Als je echt helemaal gehuld wil worden in zoete frisheid dan kan je de producten in combinatie gebruiken maar dat is optioneel.

De body butter was afgeprijsd van €16,00 naar €4,80 voor 200 ml
De body whip kost normaal €10,00 en was nu €3,00 voor 250 ml
En ten slotte de douchegels bij the body shop kosten €6,00 voor 250 ml

Ook heb ik een grote body butter van 300 ml met de geur mango gekocht omdat mijn andere pot bijna op is en deze mijn favoriete geur is.
Deze kost normaal €20,00 maar ik heb hem gehaald voor €10,00 en een week later was hij nog maar €6,00! Had ik toch nog maar even kunnen wachten.. 🙂

Hebben jullie iets in de sale van the body shop gekocht?

Liefs,
Jana

2 gedachtes over “Sale – The Body Shop – sweet lemon

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Jammer dat ze uit het assortiment gaan, maar goed dan komen er vast ook weer nieuwe dingen voor in de plaats 😉
    Ik heb de vanille bodybutter gekocht, kersteditie, ook heerlijk zacht!

  2. Pingback: Swatch – The Body Shop Lipstick – Pinkette | BeautyNailsJana

Geef een reactie

