Rimmel meets Orly

Vandaag een hele mooie combinatie van 2 nieuwe nagellakjes.
Als eerste een nagellakje uit de vernieuwde salon pro lijn die herkenbaar zijn aan hun scheve dop.
Ik vind het flesje er mooi uit zien maar vind de oude handiger omdat je van boven af de kleur van de nagellak kan zien. Met deze nieuwe flesjes gaat dat niet.


Dit is barmy blue, een mooie koningsblauwe kleur, maar dan net iets donkerder, met een vleugje paars erdoor.
Hier heb ik 2 laagjes aangebracht. Op deze bovenste foto lijkt hij niet zo mooi te glanzen maar dat is niet zo hoor.
Kijk maar eens naar de foto eronder, daar glanst hij toch wel mooi van zichzelf 🙂

 
Hier heb ik 1 laagje van Lavish Bash uit de secret society collectie van Orly bij aangebracht en dat gaf dit glinsterend resultaat.
Wat kan ik zeggen? I LOVE GLITTER!
Het is een licht gouden glitter met fijne holografische staafjes. Deze combinatie vind ik zelf heel geslaagd!
Ze passen goed bij elkaar en het glitterlakje maakt het allemaal wat feestelijker.

Barmy blue van Rimmel kost €6,99 en kan je kopen bij het kruidvat.

Bij welke kleurtjes zou deze glitterlak volgens jou nog mooi staan?

Liefs,
Jana

3 gedachtes over “Rimmel meets Orly

Geef een reactie

