Tag: zou je liever …?

Eindelijk nog eens een tag! Dat is weer al eventjes geleden.
Ik zag deze tag op kissandmakeupsbeautyblog en ik vond hem wel leuk.
Het zijn 15 vragen waarbij je altijd een keuze moet maken tussen 2 uitersten. Dit is niet altijd zo eenvoudig en soms echt een uitdaging om te kiezen.

1. Zou je liever al je mascara, eyeliner, lipstick en lipgloss verliezen of al je palettes en oogschaduw?

Deze vind ik niet zo heel moeilijk. Ik zou mijn palettes en oogschaduws opgeven want wat ben je nu met oogschaduw als je het niet kan afmaken met eyeliner en mascara.
Dat ziet er toch ook maar vreemd uit denk ik. Plus dan kan je je look altijd afmaken met een felle lipkleur, dat staat ook verzorgd 🙂

2. Zou je liever al je haar afknippen of het nooit meer opnieuw kunnen knippen?

Nooit meer opnieuw kunnen knippen. Dan krijg je echt zo van dat rapunzelhaar.
Ik zou het niet altijd even praktisch vinden (denk al maar eens aan het borstelen en wassen) maar alles is beter dan al mijn haar afknippen.
Okee, het groeit dan wel weer terug maar weet je hoe lang dat duurt bij mij? 🙂 Mijn haar groeit echt heel traag.

rapunzelhaarfeaturettepic-300x276

Rapunzel met haar prachtig lang haar.

3. Zou je liever koraalkleurige of roze blush dragen?

Koraal! Dat staat mij naar mijn mening toch iets beter.

4. Als je 1000 euro mocht spenderen, zou je dan liever kleding of make-up kopen?

Ik zou bij deze gaan voor de kleding. Make-up voor 1000 euro is toch wel echt een hele berg. Dan kan je wel eens losgaan maar ik denk dat kleding meer nut gaat hebben.
Zo kan je eindelijk die duurdere stukken kopen die je altijd al wou en die kwalitatief echt goed zijn.

5. Zou je liever lippenstift als eyeliner gebruiken of eyeliner als lippenstift?

Hmm, moeilijke deze! In eerste instantie denk ik dan aan rode en roze lippenstift op je ogen en zwarte eyeliner op je lippen. Dat ziet er allebei niet echt charmant uit.
Maar als je nu eens denkt aan donkere lippenstift die naar het bruine gaat zou dit nog wel gaan als eyeliner. Wel in een matte finish dan zodat het niet zo snel gaat glijden.
Deze donkere lippenstiftkleuren zijn tegenwoordig ook wel hip dus het wordt geen helse zoektocht om zo’n kleur te vinden.

dark-lipsticks

Deze kleur is echt heel donker! Dit zou nog niet zo mis zijn op je ogen.

6. Zou je liever enkel en alleen nog bij MAC of bij Sephora shoppen?

Goh, hier kan ik kort in zijn. Ik ben nog nooit in een Sephora geweest dus zal ik voor MAC kiezen. Hun assortiment is ook zeer uitgebreid met geweldige limited editions!

mac-glorify

De MAC extra dimension collectie was prachtig!

7. Zou je liever nog maar één kleur oogschaduw of nog maar één kleur lippenstift dragen voor de rest van je leven?

Dan kies ik voor 1 kleur lippenstift. Eentje in een neutrale kleur die overal bij past. Zo kan ik lekker spelen met oogschaduws en kleuren.

8. Zou je liever winterkleding dragen in de zomer of zomerkleding in de winter?

Dit is geen van beide ideaal maar ja, je moet kiezen he 🙂
Ik heb het heel snel kou en heb het liever veel te warm dan dat ik bevries van de kou.

9. Zou je liever het hele jaar lang donkere nagellak of felle nagellak dragen?

Deze is echt lastig! Ik hou van allebei! Dan zou ik toch gaan voor de felle kleurtjes. Roze, blauw of oranje, het kan allemaal.

blue & glitter

Lekkere felle kleurtjes waar je vrolijk van wordt.

10. Zou je liever je favoriete lipproduct opgeven of je favoriete oogproduct opgeven?

Mijn favoriete oogproduct. Ik zou liever een lippenstift houden die heel de dag perfect blijft zitten zonder dat je hem moet bijwerken dan bv. de perfecte mascara die je valse wimpers geeft.

11. Zou je liever je haar enkel nog in een warrige knot of in een paardenstaart dragen?

Paardenstaart! Knotjes blijven bij mij nooit zo goed zitten dus moet ik ze vaak opnieuw maken op een dag.
Dan ga ik liever voor de makkelijke weg. In een paardenstaart dus! Zo blijft het de hele dag zitten dan.

12. Zou je liever nooit nog je nagels lakken of nooit nog lipgloss gebruiken?

Nooit meer lipgloss dan. Zonder nagellak zou ik niet mezelf zijn.

13. Zou je liever je wenkbrauwen volledig afscheren of ze elke dag bijtekenen met permanent marker?

Afscheren nooit! Zonder wenkbrauwen ziet je gezicht er erg vormeloos uit. En ja, als het dan uit een permanent marker moet komen dan doen we dat maar zeker?

no_539a2e_590497

14. Zou je liever zonder make-up of zonder nagellak leven?

Nee, hier wil en kan ik écht niet tussen kiezen.

15. Zou je liever naar Justin Bieber of One Direction luisteren?

One Direction, ik vind hun liedjes nog wel leuk eigenlijk.


Zo, dit was de tag. Als je deze tag wilt overnemen ben je bij deze getagd. Wel zou ik het leuk vinden moest je er een verwijzing bijzetten van mijn blog.

Waartussen kan jij echt niet kiezen?

Liefs,
Jana

3 gedachtes over “Tag: zou je liever …?

  1. Pingback: Tag: The Beautyblog | BeautyNailsJana

Geef een reactie

