H&M – Blush – Autumn Flower

Laatst was ik bij de H&M en was ik wat aan het snuffelen tussen de make-upjes.
Ik zag er niet veel bijzonders totdat ik deze blush er tussen zag liggen.
Toen ik deze zag kon ik deze echt niet laten liggen!

Kijk nu hoe schattig! Als je dit ziet kan je het toch bijna niet weerstaan om het te laten liggen 🙂
Zeker niet als je erg van blush houd zoals mij.

Eronder zit ook een kwastje verstopt. Een beetje onnodig als je het mij vraagt want ik gebruik dit toch niet.
Maar wat wel handig kan zijn is het spiegeltje dat er ook onder zit.
Door dit gedeelte wordt de verpakking wel vrij dik maar ik stoor er me niet echt aan.

Kijk nu hoe lief dit patroon is! Ik ga het echt zonde vinden als ik hem ga gebruiken omdat de roosjes dan zullen verdwijnen.
Maar de kleurtjes zijn mooi en ze passen goed bij elkaar.

Hier heb ik de 4 verschillende kleurtjes naast elkaar geswatcht.Het eerste kleurtje is de middelste. Dit is ook de enigste met wat glittertjes in en het is een lief roos kleurtje.
De volgende is de felste van de 4 en is de grootste bloem. Het is een felroze kleur die ook wat rood in zich heeft.
Het 3de kleurtje is iets donkerder maar op de swatch geeft hij niet zo veel verschil en de laatste is ietsjes bruin.

Hier heb ik de 4 kleurtjes door elkaar gemengd. Hij toont hier heel fel maar je vervaagt hem natuurlijk wel als je hem op je wangen aanbrengt.

Zo ziet hij er uit als ik hem aanbreng op mijn wangen.
Hij geeft een mooi roze kleur af op mijn huid en ik krijg er meteen een gezond blosje van.

Links heb ik hem op en rechts niets. Het geeft toch meteen een wat frissere uitstraling .
Over de lipstick die ik hier op heb lezen jullie binnenkort meer.

Deze blush is te koop bij H&M voor €3,95. Da’s nog eens een fijn prijsje 🙂

Dragen jullie elke dag blush?

Liefs,
Jana

7 gedachtes over “H&M – Blush – Autumn Flower

  1. Pingback: Look: Winged Eyeliner | BeautyNailsJana

Geef een reactie

