Claire’s – Denim look nailpolish – Swatches

Tijdens de solden heb ik natuurlijk ook nog wat leuke nagellakjes gescoord.
Ik was een kijkje gaan nemen bij de Claire’s, vooral omdat ik nog wat leuke sierraden wou scoren voor weinig geld.
Na eventjes gesnuffeld te hebben zag ik er 3 nagellakjes die mij aanspraken (waarvan ik er vandaag 2 laat zien).
Aangezien er een actie was dat het tweede artikel gratis was heb ik er nog iets bij gezocht en dat werd dan een ketting met een fijn sleuteltje.


Dit zijn dan de eerste 2 nagellakjes die ik heb meegenomen. Wat nog beter was: ze waren allemaal €1!
Ze zouden een soort denim look moeten hebben en hier was ik erg benieuwd naar.
Deze lijn kost normaal gezien €4,95 maar nu had ik voor 3 nagellakjes en een ketting maar €4 moeten betalen.
Nou, dat noem ik nog eens een koopje 🙂

Dit is de eerste hij heeft een donkerblauwe kleur met fijne zilveren glittertjes. Wat mee helpt aan de jeanslook is dat ze een soort satijn-matte finish hebben.
Ik vind het zo echt wel een beetje op jeansstof lijken. Persoonlijk vind ik dit een leuk effect!
De nagellakjes heb ik gecombineerd door op mijn ringvinger de andere kleur te dragen. Dat zou wel leuk staan dacht ik aangezien ze dezelfde finish moesten hebben.

Ik vind de combinatie van de 2 nagellakken samen erg mooi. Het maakt het net wat speelser.

Ik heb dus ook de lichtblauwe meegenomen. Deze heeft ook fijne zilveren glittertjes en opnieuw die satijn-matte finish.
Beide lakjes dekken perfect in 2 laagjes. Je zou er zelfs al mee weg kunnen als je 1 dikkere laag aanbrengt.
Zelf vind ik 2 dunne laagjes toch prettiger.
Bovendien blijven ze erg lang zitten. Ik had het niet verwacht bij deze, omdat je er geen topcoat over aanbrengt maar ze bleven tot wel 5 dagen perfect zitten.

Deze nagellakjes waren afgeprijsd naar €1 omdat ze een nieuwe verpakking hebben gekregen.
Geen zorgen dus als je deze ook graag wilt hebben, ze zitten nog in het vaste assortiment.
Wel zal je dan de volle pot moeten betalen maar de kwaliteit is echt stukken beter als verwacht.
Ik zou deze zo opnieuw kopen, ook al is het dan aan de normale prijs.

Wat vinden jullie van een satijnen finish?

Liefs,
Jana

3 gedachtes over “Claire’s – Denim look nailpolish – Swatches

Geef een reactie

