Nail art – inSPIRAL

Ik had nog eens zin om een nail art te maken maar ik had niet veel tijd en wou dus iets snel en makkelijk maar toch leuk en opvallend.
Het was ook al een tijdje geleden dat ik nog eens roze nagels had dus had ik de keuze gemaakt om 1 accentnagel te maken en de rest lekker opvallend roze.
Dit is wat ik er uiteindelijk van heb gemaakt.

Als basiskleur heb ik Perpetual Peony van NYC gebruikt. Hiervan heb ik op al mijn nagels 2 laagjes aangebracht.
Toen dit droog was heb ik nog 2 andere roze kleurtjes uitgezocht. Eentje in een donkerdere en in een lichtere tint.
De lichtere is Essie – Need a Vacation en de donkere is Urban Purple van Rimmel.
Ik heb mijn dottingtool erbij genomen en in een spiraal stipjes gezet. Eerst met de lichte kleur om daarna hetzelfde te doen met de donkere kleur.

Deze nail art kan je ook gemakkelijk met andere kleurencombinaties maken en je kan er ook voor kiezen om hem op al je nagels te maken.
Hij is helemaal niet moeilijk en dus ideaal voor beginners.

Met welke kleuren zouden jullie deze nail art maken?

Liefs,
Jana

8 gedachtes over “Nail art – inSPIRAL

Geef een reactie

