Review – Catrice mono’s

Tijdens de vernieuwing van het assortiment van essence en catrice heb ik nog een aantal leuke koopjes kunnen slaan.
Daarbij horen ook deze 2 oogschaduws. Ze lagen in de kortingsbak voor €1 per stuk.
Dat is nog goedkoper dan de 50% korting die je normaal krijgt. Daar was ik wel blij mee natuurlijk!

Dit zijn de twee kleurtjes. Ik vond ze ook nog eens erg mooi bij elkaar passen.

Dit is de eerste, blackwood forest, een donkergroene kleur met fijne zilveren glittertjes.
Van deze glittertjes zie je op je ogen niet super veel van terug maar dat vind ik persoonlijk niet erg.



Hieronder heb ik een swatch gemaakt. De kleur is matig gepigmenteerd maar is wel zacht zonder korrelig te zijn.
Op je ogen blendt hij heel mooi.

De tweede kleur is een grijze kleur met fijne gouden shimmers. Deze heb ik niet op foto kunnen zetten maar geloof me, ze zijn er wel op een hele subtiele manier.
Deze kleur draagt de naam Dorian’s Grey.


En dit is de swatch van deze kleur. Deze stelt mij toch wel een beetje teleur. Veel meer dan een glansje ga je er niet vanaf krijgen.
Maar deze kleur werkt wel fijn. Hij is zacht en kruimelt ook niet.

Ik heb nog een look gemaakt met deze 2 kleuren gecombineerd. Ik vind het toch jammer dat de grijze kleur niet goed overkomt.
Nu lijkt het alsof ik enkel kleur heb aangebracht in mijn ooghoeken en crease.
Ik heb de look afgemaakt met  de liquid liner van Catrice in dating joe black.
De mascara die ik hier heb gebruikt is scandalise van Rimmel.

Nu ik de look zo zie had ik hem toch liever wat donkerder gemaakt met de groene kleur door hem nog wat meer op te bouwen (wat overigens heel vlot gaat).

Hebben jullie nog iets kunnen scoren uit de oude collectie van Essence en Catrice?

Liefs,
Jana

4 gedachtes over “Review – Catrice mono’s

Geef een reactie

