Sunset Gradiënt

Ik had nog wel eens zin om gradient nails te maken. Dit keer heb ik gebruik gemaakt van kleurtjes die allemaal een shimmer hebben.
Ik koos voor geel, oranje en rood. Het lijkt wel een soort van zonsondergang.
Met 2 laagjes kan je bij de gele kleur nog een beetje je tips erdoor heen zien dus heb ik hem als basiskleur gebruikt waarover ik de andere kleurtjes heb gesponsd.



De nagellakjes die ik heb gebruikt zijn:
Geel: Catrice – C01 London
Oranje: Catrice – Rusty But Sexy
Rood: Sally Hansen – Honeymoon Red

Eerst bracht ik dus 2 laagjes van de gele nagellak aan. Dan nam ik mijn sponsje erbij (een gewoon make-upsponsje) en bracht hierop de oranje lak aan om deze vervolgens voor 2/3 over de gele lak aan te brengen. Dit herhaal ik dan met de rode lak maar dan spons ik hem maar op 1/3 van mijn nagels, echt alleen de tips.
Zo krijg je een mooi overloopje.

Ik vind een gradiënt altijd wel leuk staan. Het fleurt je nagels meteen op en je kan het met zo veel kleurencombinaties maken.

Doen jullie soms aan nail art?

Liefs,
Jana

Geef een reactie

