Swatch – Nude Lipduo – budget

Ik heb een mooie nude combinatie voor op je lippen gevonden.
En het is nog lekker budget ook! Het is een combinatie van essence en catrice.

Ik ben begonnen met een stay matt lip cream van essence.
Het is de kleur 03 – Soft Nude, een mooie nude kleur die een beetje naar het bruine neigt.

Hij is erg goed gepigmenteerd. Je moet maar 1 keer vegen om voldoende kleur op je lippen te krijgen.
Je krijgt ook voldoende product op het borsteltje zodat je niet een aantal keer moet dippen.
Op de swatch is hij niet helemaal mat zoals het product belooft te zijn maar op je lippen is dit wel het geval.

De kleur blijft ook erg lang op je lippen zitten. Hij trekt er een beetje in zelfs.
Een maaltijd kan hij zeker overleven.

Nu wou ik vandaag toch een glansje op mijn lippen dus nam ik er een nude lipgloss bij.
Deze is van catrice, uit de lip appeal lijn. Dit is de kleur 080 – Bare Necessity, een creamy nude glosje (zonder glittertjes dus).

Zo ziet het er dus uit als ik ze combineer. Naar mijn mening passen ze perfect bij elkaar! 


Ik draag meestal liever een fris kleurtje op mijn lippen maar af en toe voor de nude lippen gaan vind ik wel tof.
Vooral als je het combineert met een felle/donkere ooglook.

Hebben jullie nog budget-toppers?

Liefs,
Jana

3 gedachtes over “Swatch – Nude Lipduo – budget

Geef een reactie

