Nail art: Polkadot Pink

Een combinatie die ik altijd mooi vind is roze gecombineerd met zwart en wit.
De laatste maanden vind je overal van die zwart-wit lakjes die allemaal net iets anders zijn.
L’oreal heeft ze, Essence nu met het assortimentsupdate maar ook de Claire’s heeft zo’n soort nagellak. Deze ga ik hier dan ook gebruiken.

Ik vond het een beetje saai om het gewoon over een gekleurde lak te gebruiken.
Daarom heb ik een subtiel overloopje gemaakt met lichtroze en een iets donkerder roze.
De zwarte glitters vallen hier goed op, maar ook de witte glitters komen goed tot hun recht over deze kleurtjes.

De ‘spikkelnagellak’ van de Claire’s heeft kleine puntjes, iets grotere ronde glitters en staafjes. Allemaal in zwart en wit.
Het geeft een heel leuk effect vind ik zelf. Ja, ik ben fan van zo’n nagellak!

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
– Essence: studio nails XXL nail protector
– 2B: 232
– NYC: Designer Dress
– Claire’s: Black Mix Glitter
– Catrice: Topcoat high shine

Hebben jullie al zo’n zwart/witte glitterlak in jullie stash?

Liefs,
Jana

4 gedachtes over “Nail art: Polkadot Pink

  1. Pingback: NOTD – H&M Meets Claire’s | BeautyNailsJana

Geef een reactie

