Swatch – The Body Shop Lipstick – Pinkette

Tijdens de sale heb ik niet enkel producten uit de sweet lemon lijn gekocht maar ook heb ik even gesnuffeld tussen de make-upjes die bij de afgeprijsde producten zaten.
Hier zat niet zo veel interessants tussen vond ik. Het waren vooral lipsticks, en de meesten hadden een metallic/shimmery finish wat ik bij lipsticks niet zo mooi vind.
Toch vond ik deze creamy roze kleur ertussen.

De verpakking vind ik niet echt mooi. Hij is een beetje.. ouderwets denk ik.
Het is de kleur 69 – pinkette.


Dit is hoe de kleur er uit ziet. Hier heb ik hem niet echt egaal aangebracht maar op de lippen doet hij dit zeker wel.
Het is een mooie creamy roze kleur die een glanzende finish heeft.
Hieronder kan je zien hoe mijn lippen er uit zien als ik er niets op doe.

Zo ziet deze kleur er uit op mijn lippen. Lekker fris roze. Wat ik wel een groot nadeel vind is de geur van deze lipstick.
Hij ruikt heel onaangenaam en chemisch. Dat is niet zo fijn als je hem opbrengt. Deze geur blijft ook wel eventjes hangen.
Wat ik wel kan aanraden is dat je er een lipgloss over doet die wel fijn ruikt, dan merk je er niets meer van.

Toch vind ik mijn andere lipstick die ik heb van the body shop fijner simpelweg door de geur want de kleur vind ik wel erg mooi.
Ze kosten normaal gezien €12 maar in de sale was hij €3,80.

Wat doen jullie tegen een slechte geur bij lipstick?

Liefs,
Jana

Een gedachte over “Swatch – The Body Shop Lipstick – Pinkette

Geef een reactie

