Opgemaakt #2

Ik heb weer eens een opgemaakt artikel voor jullie. De vorige was weeral een tijdje geleden. Klik hier om opgemaakt #1 te bekijken.
Het is een hele hoop maar het is dan ook weer een hele poos geleden.
Het zal jullie misschien opvallen dat er geen douchegel tussen zit. Wees gerust, dat gebruik ik wel maar mijn moeder gooit ze vaak weg voordat ik ze bij mijn opgemaakt spullen kan zetten 😉

Mijn favoriete budget-oogpotlood. Lekker handig met een draaisysteem! Hiervan gebruik ik weeral een nieuwe.

Dan een catrice duo. Een eyeliner en een mascara. Deze vond ik allebei maar niks eigenlijk.
De eyeliner is waterproof (klopt) maar hij is niet meer zwart na een tijdje, hij wordt erg waterig. Alsof het pigment er gewoon uit verdween.
Bij de mascara had ik ook geen wauw gevoel en een mascara moet voor mij niet heel veel doen.
Hij droogde heel snel uit en het borsteltje heeft een rare kronkelvorm die niet prettig werkt.

Een lippenbalsem van biocura. Gewoon doorschijnend, wel met een lekker geurtje. Doet wat hij moet doen 🙂

2 fijne make-upremovers van kruidvat eigen merk. De ene een lotion, de andere een reiningsmelk.
Ze doen allebei hun werk en verwijderen beiden perfect mijn make-up.
Ik had ze eerder voor de normale en gemengde huid maar deze voor de gevoelige huid vind ik toch iets fijner.

Een parfum! Noa van cacharel, een hele frisse geur die perfect is voor iedere dag.

Vroeger moest ik niets hebben van een rollerdeo. Ik vond het niet hygiënisch en gebruikte het dus niet graag.
Op vakantie had ik deze rollerdeo van sanex eens mee aangezien je geen spuitdeo’s mag meenemen op vliegtuig en ik vond dat hij zo goed werkte.
Er kwam geen druppeltje zweet door! En als je hem opdoet vlak na je hebt gedoucht is het helemaal niet zo onhygiënisch.

Daarnaast blijf ik toch ook een fan van spuitdeo’s. Vooral voor het lekker geurtje dat ze je geven.
De groene van Fa vond ik het lekkerste van de 2 maar de orchidee van Ushuaïa was ook erg lekker.

Een nagellak remover van diadermine zonder aceton. Dat is veel milder voor je nagels (het is natuurlijk nog altijd niet goed maar beter als met aceton)
Hij verwijdert nagellak en meer moet hij niet doen voor mij.

Droogshampoo! Ik kan echt niet zonder 🙂 De geur van deze was erg lekker, bloemig en fris.
Ik vind het wel jammer dat we hier geen droogshampoo van batiste voor bruin haar hebben.
Dat zou toch nog iets fijner werken omdat je dan minder die witte waas krijgt.

 

Veel kruidvat eigen merk deze keer. Zo ook deze laatste 2, een scrub en een bodybutter.
De scrub was erg fijn, lekkere geur, scrubt goed en hij maakt mijn huid superzacht.
Een blueberry en lychee body butter. Hij is lekker dik en werkt fijn, maar hij kan toch niet tippen aan the body shop body butters 🙂
Die zijn nu eenmaal het allerfijnst.

 

Zo, dit was het dan weer. Het was een hele berg die weer in de vuilbak kon.

Hebben jullie veel producten opgemaakt de laatste tijd?

Liefs,
Jana

 

Een gedachte over “Opgemaakt #2

Geef een reactie

