Swatch – NYC – Art Spirit

Ik heb een nieuw kleurtje voor jullie vandaag. Eentje die perfect bij het zonnig weertje past.
Het is een hemelsblauw kleurtje die doet denken aan zomerse stranden en palmbomen.
Valt het op dat ik al zin heb in de zomer? 😉
Ik heb nu lang genoeg donkere kleuren op mijn nagels gedragen, tijd voor felle nagellak, maar pastel mag ook zeker niet ontbreken.

Het is Art Spirit van NYC. Een frisse blauwe kleur die ik nog niet had. De meesten waren net iets feller of iets meer mint.
Hij dekt mooi in 2 laagjes en lakt erg fijn, zoals de meeste lakjes van NYC.
Op gebied van nagellak is dat echt mijn favoriet budgetmerk!
Ik grijp liever naar een van deze nagellakjes als die van Essence of Catrice.

 

Deze kleur ga ik de komende maanden nog vaak dragen denk ik.
Als ik naar mijn nagels kijk wordt ik er helemaal vrolijk van!

Krijgen jullie al zin in de zomer?

Liefs,
Jana

2 gedachtes over “Swatch – NYC – Art Spirit

Geef een reactie

