Nail art – Saint Patricks Day

Maandag 17 maart is het Saint Patrick’s day. Dit is de nationale feestdag van ierland en wordt daar ook heel uitgebreid gevierd.
Nu heb ik niet heel veel met ierland maar ik vind de thema’s die erbij horen wel erg leuk.
De kleuren die erbij horen zijn vooral groen en goud, en natuurlijk mogen we de klavertjes niet vergeten.
Deze vond ik wel eens leuk om op mijn nagels te maken, en dat heb ik dan natuurlijk ook gedaan.

Op mijn duim en ringvinger heb ik een groot klavertje vier gemaakt voor wat geluk 😉
En op de rest van mijn nagels heb ik kleinere klavertjes gemaakt.

De basiskleur is Mint Macaroon van NYC.
De klavers heb ik met een donkergroene kleur gemaakt, namelijk Trust In Fashion van Essence.
Als extraatje heb ik Hello Holo van Essence gebruikt voor wat glitters.

Hopelijk vonden jullie deze nail art leuk, laat me in een reactie weten wat je er van vindt en of jij iets groen zal aandoen op 17 maart ter ere van de Ieren 😉

Liefs,
Jana

2 gedachtes over “Nail art – Saint Patricks Day

  1. Pingback: Holographic lavender cupcake | BeautyNailsJana

Geef een reactie

