Shoplog – Kruidvat en Di

Niet zo’n hele grote shoplog maar ik wou hem toch even laten zien.
Ik wou al lang eens naar de Di om eens rond te kijken wat ze daar zoal hebben, welke merken…
En dan ben ik ook maar ineens langs het kruidvat gegaan.

Het was dus mijn eerste bezoek aan de Di en wat ik daar vond waren merken zoals Rimmel en Bourjois.
Maar ook spotte ik daar toen nagellakjes van Sinful Colors. Ik had er al veel goeds over gelezen en nu kreeg ik dus ook de kans om het zelf uit te proberen.
Ik wist namelijk niet dat ze in België te verkrijgen waren. Ik koos dit zilveren kleurtje uit omdat mijn andere zilveren lak (van NYC) aardig op aan het raken is.

Sinful Colors – Heavy Metal – €5,95

Ook een nieuwe base coat kon ik wel gebruiken. Er was bij kruidvat toevallig een actie op de nagellakken, ze kostten €3,99 per stuk in plaats van de gebruikelijke €6,99.
De andere base coat van Rimmel had ik al een paar keer gekocht maar ik wou nu deze wel eens een keertje proberen.
Het is een base coat die je nagels zou versterken. Dat kan ik nu wel gebruiken aangezien ze de laatste tijd sneller afbreken.

Rimmel – Nail Nurse Base Coat – €3,99  €6,99

Natuurlijk moest ik ook gaan kijken bij de nieuwe assortimenten van essence en Catrice. Ik vond er nu niet veel bijzonders maar wat ik wel vond is deze prachtige nagellak.
Hier heb ik eergisteren een review over geschreven. Klik hier om te lezen wat ik er van vind.

Catrice – Call Me Princess – €3,39

 

Bij essence was ik aan het snuffelen tussen de lipsticks. Daar zag ik dit mooi zachtroze kleurtje tussen liggen.
Hij past eigenlijk best goed bij de nagellak van catrice qua kleur. Het de kleur 13 Love Me geworden.
Een grappig detail is dat toen ik aan de kassa stond om af te rekenen, de kassierster me vertelde dat ze deze lipsticks ook erg fijn vond, dat ze lang bleven zitten en vergelijkbaar zijn met de lipsticks van MAC.
Ineens een mini-review gekregen 🙂

Essence – Love Me – €2,49

 

Als laatste lag er aan de kassa een kortingsbak met een aantal spulletjes in. Ik snuffelde er even in en vond deze oogschaduwkwast van Essence.
Ik had deze al maar dan in het paars. Ik wist ook niet dat men ze in het roze maakten en vroeg me af of ze exact hetzelfde zouden zijn (behalve het kleurtje dan).
Hier kan ik nu al wat over zeggen. Ik voelde meteen dat hij iets stijver was. De breedte en lengte van de haartjes zijn verder wel exact hetzelfde.
Een iets stijvere kwast is wel erg fijn voor oogschaduw die kruimelt dus ik ben zeker tevreden over deze aankoop.

Essence – Eyeshadow Brush – €1,39

 

Dit was mijn mini-shoplog. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.
Hebben jullie nog aanraders uit de nieuwe assortimenten van Essence en Catrice?

Liefs,
Jana

 

10 gedachtes over “Shoplog – Kruidvat en Di

      • hihi jawel maar ik doe nu een challenge waarbij ik 3 maanden niks mag kopen! nog een maandje te gaan en dan kan ik weer dik inslaan hihi ^^

      • Wauw! Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor 🙂
        Maar heeft het dan wel nut? Want als die 3 maanden om zijn ga je ‘dik inslaan’, dus wat je in die 3 maanden dan hebt gespaard ga je dan toch grotendeels terug uitgeven?

  1. Pingback: Essence lipstick – Love Me | BeautyNailsJana

Geef een reactie

