Inspiratie: Lenteschoenen

Nu de lente officieel is begonnen is het tijd om onze leukste en fleurigste lenteschoenen boven te halen.
Hier heb ik wat inspiratie voor jullie als je nog zoekt naar nieuwe lenteschoentjes.
Als je je afvraagt waar je deze kan kopen, ik heb ze allemaal gevonden op de website van New Look.

Ballerina’s

flat

flat

Behalve sandaaltjes zijn ook ballerina’s elk jaar weer volop aanwezig in de lente. Ik draag ze zelf dan ook heel graag.
Ik laat jullie hier 2 exemplaren zien met een leuk printje. De ene iets pittiger en gewaagder, en andere heel lief en zacht.

Enkellaarsjes

boot

boot

Nu is het in de lente nu ook weer niet elke dag droog en zonnig en durft het al wel eens te regenen. En dan moet je toch wel iets beter voorbereid zijn op die plassen. Anders sta je na 5 minuten al met hele vijvers in je ballerina’s.
Voor dat soort dagen zijn enkellaarsjes echt dé oplossing. Ze staan leuk met een jeans maar evengoed met een jurkje.
Zelf vind ik het altijd wel leuk als ze een mooie hak hebben, hierboven heb ik dan ook enkellaarsjes uitgekozen met een vrij dikke hak waardoor ze erg comfortabel zullen lopen.

Platte sandaaltjes

sand

sand

Sandaaltjes zijn echt een must-have op gebied van lenteschoenen. Laat die voetjes maar eens genieten van de buitenlucht!
Je hebt ze in allerlei soorten en kleuren en soms weet je niet goed meer hoe of wat, hierboven heb ik 2 van mijn favorieten uitgezocht.
Eentjes met een fris kleurtje en de andere in simpel zwart met steentjes, ideaal als het wat chiquer mag maar je toch comfortabel met je 2 voetjes op de grond wilt blijven (letterlijk dan) 🙂

Hoge sandaaltjes

heel

heel

Oh, wat hou ik er toch van om te kwijlen naar zo’n soort schoenen! Vooral deze rode, ze zijn super eye-catching.
Ik zou deze vooral aandoen als ik met mijn vriendinnen naar een leuk feestje ga.

Sneakers

sneaksneak

Ah, sneakers! Voor de lente zijn ze natuurlijk nog extra leuk door de leuke printjes die ze hebben.
Bolletjes, bloemetjes… Ik heb zelfs ananassen gespot! Zelf heb ik er die super hard lijken op deze blauwe met witte bolletjes.
Die had ik vorig jaar bij de primark gekocht, maar nu kan je ze dus ook bij de New Look vinden.

Wedges (sleehakken)

new look 1

wedge

Je moet er van houden. Of van leren houden, zoals ik! Eerst vond ik het verschrikkelijk om te zien. Zo’n grote kurken blok eronder.
Maar nu vind ik het wel tof staan! Uiteraard nog niet altijd, het hoogteverschil tussen je tenen en hielen moet hoog genoeg zijn vind ik, anders staat het echt super lomp (mijn mening). Vorig jaar heb ik me er dan toch aan gewaagd en oh, wat loopt het heerlijk! Als je het nog niet hebt geprobeerd moet je echt eens sleehakken passen in een winkel. Je loopt op wolkjes! (Bijna dan toch).
Zo, dit waren mijn lenteschoenen favorieten. Zoals eerder vermeld kan je deze dus allemaal vinden bij de new look en er was geen enkel paar bij dat meer kostte dan €30,00! Geweldig toch 🙂

Wat is jullie favoriet?

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “Inspiratie: Lenteschoenen

Geef een reactie

