Hema – Witte nagellak (809)

Vandaag laat ik jullie een budget witte nagellak zien, namelijk eentje van de Hema!
Ik denk dat iedereen die bezig is met nail art wel een goede witte nagellak kan gebruiken.
Die witte nagellak vliegt er dan ook door bij mij, veel sneller als zwarte nagellak.

Nu is het nadeel dat een goed dekkende, budget witte nagellak vinden nog niet zo’n eenvoudig klusje is. Wel, ik heb er een goede gevonden, en dit dan nog wel gewoon bij de Hema!

Hierboven kan je dus de swatches zien van deze nagellak met 2 laagjes. Daarmee is hij volledig dekkend en een goede basis voor een nail art.
Stay tuned voor een erg leuke nail art die ik op deze witte basis heb gemaakt.

Deze nagellak kan je kopen bij de Hema voor €2,50.

Hebben jullie nog aanraders op gebied van witte nagellak?

Liefs,
Jana

8 gedachtes over “Hema – Witte nagellak (809)

  1. Pingback: Nail art: Tribal | BeautyNailsJana

  2. Pingback: Nail art – Heavy Mint | BeautyNailsJana

Geef een reactie

