Nail art: Tribal

Eerder liet ik jullie de witte nagellak van de Hema al zien en beloofde dat ik er een hele leuke nail art op ging maken. Hier is hij dan! Een tribal nail art.
Hiervoor heb ik de stripers van de action (MAX) gebruikt (de blauwe, roze en paarse kleur), een striper van Fogan en nog een oranje nagellak.
De stripers van de action zijn niet super smal maar ze werken wel fijn en hebben geen uitstekende haartjes. Ik ga er misschien nog een review over schrijven.


Dit is de witte basis die ik hier gebruikt heb. Voor de review, klik hier.


Maar wat is nu eigenlijk een tribal nail art? Voor iedereen is dit iets anders. Voor mij is het een nail art met veel kleur en veel verschillende motiefjes.
Ik heb gekozen voor horizontale en verticale streepjes, stippen en een zigzag.

Hoe begin je hier nu aan? Ik heb zelf eerst wat foto’s opgezocht op google om er inspiratie uit te halen, uiteindelijk ben ik er maar mee begonnen zonder dat ik eigenlijk wist waar ik naar toe wou.
Ik vind dat het resultaat heel leuk en vrolijk is geworden.
Veel mensen vroegen me ook hoe lang ik daar nu mee bezig ben geweest, misschien vinden jullie dat ook interessant om te weten.
Ik ben voor al mijn nagels in totaal een half uurtje bezig geweest (de basiskleur zat er al op).

Wat vinden jullie van zo’n nagels? Te druk of juist heel leuk?

Liefs,
Jana

 

6 gedachtes over “Nail art: Tribal

Geef een reactie

