Essence lipstick – Love Me

Laatst liet ik in een shoplog zien dat ik een lipstick had gekocht uit het nieuwe assortiment van Essence. Vandaag laat ik jullie de review zien.
Ik wou al langer eens een lipstick van Essence proberen en nu er nieuwe kleurtjes zijn, moest ik er wel voor gaan.
De kleuren variëren van nude tot vuurrood en fel roze. Ik wou een zacht kleurtje dat ik elke dag wel kan dragen en ging dus voor de kleur 13 – Love Me.

Ik vind de huls erg mooi. Hij is matzwart met in het midden een strook in de kleur van jou lipstick.
Ook het stickertje met de naam op matcht met de kleur die er in zit. De verpakking oogt niet goedkoop ofzo.

En dit is dan hoe het kleurtje er uit ziet. Lekker fris roos, maar niet te fel. Een mooi lentekleurtje zou ik het noemen.
Het is een romige lipstick die geen glittertjes bevat en hij heeft een glanzende finish. Hij droogt mijn lippen dus ook niet uit en accentueert geen velletjes.

Lippen zonder iets.

Zo ziet de lipstick er uit op mijn lippen. Hij trekt niet in de lijntjes, pluspunt!

Ik vind de kleur echt perfect! Net wat ik zocht. Hij geeft je een gezonde en frisse uitstraling en ik hij is perfect voor iedere dag.
Omdat hij een romige textuur heeft blijft hij wel niet superlang zitten. Hij overleeft zeker een hapje en een drankje. Maar na een volledige maaltijd kan je hem best wel eventjes bijwerken. Dan is de kleur al wel vervaagd.

Voor de lipsticks van Essence betaal je €2,39 en je kan deze vinden in het kruidvat.

Wat vinden jullie van de lipsticks van Essence?

Liefs,
Jana

19 gedachtes over “Essence lipstick – Love Me

  1. Ik vind deze echt prachtig! Zelf heb ik een donkerrode kleur van deze lijn! Normaal ben ik niet zo van goedkope lipsticks maar deze zijn echt goed! Leuke blog, ik volg je nu via bloglovin! 🙂 X

  2. Wat een mooie kleur. Ik kan me voorstellen dat dit inderdaad de perfecte kleur is waar je naar op zoek was. Hij staat heel mooi neutraal bij je!

Geef een reactie

