Pastel glitters

Pastel, pastel, pastel. Het is lente en echt overal zie je momenteel de pastelkleurtjes bovenkomen. Daardoor kreeg ik ook weer zin om een pastelkleurtje op mijn nagels te doen. De tijd van de donkere en vampy kleurtjes op mijn nagels is weer voor even gedaan. Ik koos voor dit mooi, zalmroze kleurtje van Catrice, namelijk Salmon And Garfunkel.

Hij dekt in 2 laagjes maar dan mag je geen super dunne laagjes gebruiken, anders ga je hier en daar nog wel een kaal plekje zien. Volgens mij zit hij momenteel niet meer in het vaste assortiment van Catrice maar ik heb wel een kleur gevonden die als ik naar de swatches kijk er vrij hard op lijkt. De kleur die je nog wel kan kopen is my apricot. Hij is wel iets meer oranje maar komt wel in de buurt.

Ik vond het zo toch maar een beeetje saai dus besloot ik om er glitters over te doen. Het was weer een tijdje geleden dat ik circus confetti van Essence had gedragen en ik vond hem er wel bij passen. Hiervan bracht ik 1 laagje aan en dat zorgde voor onderstaand resultaat. Ja, ik vind de combinatie wel leuk 🙂 Ik had alleen ergens tegen gestoten met mijn wijsvinger toen hij nog niet helemaal droog was, als je goed kijkt is de lak een beetje verrimpeld, oeps!

Onderstaande foto is een beetje wazig maar hier kun je sommige kleuren van de glitters iets beter zien.

Circus confetti is normaal gezien nog wel verkrijgbaar voor €1,69 en de lakjes van Catrice zijn verkrijgbaar voor €2,99.

Dragen jullie graag pastelkleurtjes?

Liefs,
Jana

8 gedachtes over “Pastel glitters

Geef een reactie

