Shoplog Zalando

Een tijdje geleden heb ik een bestelling gedaan bij Zalando. Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb besteld. Het is niet veel maar ik ben er wel erg blij mee.
In België kent iedereen Zalando wel van de reclames met de gillende dames. Ik kende de webwinkel al wel, maar had er nog nooit iets besteld. Tot voor kort dan!

Als eerste deze zwarte botjes. Ik wou nog graag zwarte bikerboots, ik spotte deze en was meteen verkocht door de details met de studs.
Ze hebben de perfecte hoogte en ze zijn super comfortabel.

Deze wijde T-shirt met de tekst rock & roll. Op de site had ik helemaal niet gezien dat er steentjes op de letters zaten dus dat is wel een leuke verassing want ik vind het namelijk superleuk!
Ik vind losse T-shirts heerlijk om te dragen, zeker als het wat warmer is zodat je kleding niet aan je lichaam ‘plakt’.

Dan deze T-shirt met de tekst Please take me to Disneyland en een meisje dat met een koffer staat te liften. Deze vond ik superschattig! Ik ben al 1 keer in disneyland Parijs geweest en zou zeker nog wel een keertje terug willen 🙂 Deze T-shirt is wel strak en heeft een V-hals. Zelf vind ik dat altijd mooier staan bij mezelf dan een ronde hals. Op het moment dat ik dit schrijf heb ik deze T-shirt ook aan.

Dit waren mijn aankoopjes. Voor de T-shirts betaalde ik €14,95 en €15,95 en voor de laarsjes betaalde ik €20,95. Dit heb ik wel gekocht toen er korting was. Ze hebben merken zoals Vero Moda, Only en Esprit, maar even goed G-Star, Boss en Nike. Voor ieder budget kan je dus bij Zalando terecht. Ze hebben ook een Nederlandse webshop, klik daarvoor hier. Je betaalt hier geen verzendkosten, dat is altijd een voordeel!

Hebben jullie al eens iets besteld bij Zalando?

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “Shoplog Zalando

Geef een reactie

