Holographic lavender cupcake

Wat droeg ik de afgelopen dagen op mijn nagels? Ik wou sowieso een pastelkleurtje en ik had al eventjes geen kleurtje meer van NYC gedragen dus ben ik voor dit paarse pastelkleurtje gegaan. De nagellakken van NYC zijn echt mijn budgetfavorieten, ze lakken superfijn, hebben een handig borsteltje en de kleuren dekken mooi!

Zo ook dit kleurtje, Lavender Cupcake, dekt volledig in 2 laagjes. Dat is echt fijn met zo’n pastelkleurtje. Ik denk dat dit kleurtje, samen met Mint Macaroon dat ik in deze nail art heb gebruikt mijn favoriete kleurtjes zijn van NYC. Deze komen toevallig ook beiden uit de City Sweets collectie maar zijn gewoon verkrijgbaar in het vaste assortiment.

Lavender Cupcake heeft echt de meest cute naam die er is denk ik πŸ™‚ Of toch zeker een van de leukste uit mijn stash, geeft altijd een meerwaarde aan een nagellak! Het is dus een lavendelkleurtje dat mijn bleek huidje niet flets maakt, maar er juist zeer goed bij past! Ook bij donkere huidjes zal deze kleur erg mooi staan denk ik.

Om het nog wat leuker te maken besloot ik mijn Holo Topping, Please! er bij te pakken. Het is een nail art special effect topper van Essence. Het is dus een topcoat en hij bevat hele fijne holografische glittertjes. Ik besloot om hem aan te brengen als accent op mijn duim en ringvinger. Ik vind de combinatie van de 2 namen van de lakjes wel grappig, je hebt de cupcake en de topping πŸ˜‰

Dit is het resultaat met 1 laagje op mijn duim en ringvinger.

Zie hoe mooi hij is in de zon!

Nu vond ik dit effect als accentnagels nu niet super dus heb ik hem ook aangebracht op de rest van mijn nagels.Β Wat goed dat ik dat heb gedaan want ik vind het effect veel leuker zo!

Zie hoe leuk deze topcoat is in de zon! Vooral bij mijn pink kan je erg goed het effect zien. Nu had ik voor wat extra glam nog een tweede laagje van deze topcoat kunnen aanbrengen maar ik vond het wel goed zo. Deze combinatie vind ik zeker en vast geslaagd!

De nagellakken van NYC en Essence zijn beiden bij het Kruidvat verkrijgbaar en kosten respectievelijk €2,99 en €1,59

Welke kleurtjes denken jullie dat nog mooi zouden passen bij deze topper?

Liefs,
Jana

13 gedachtes over “Holographic lavender cupcake

Geef een reactie

