Look: Winged Eyeliner

Als je in de ochtend vroeg moet opstaan om naar je school/werk te gaan heb je geen zin om lang bezig te zijn met je make-up. Althans ik toch niet! Ik hou het dan vaak bij een neutrale ooglook en eventueel een leuk kleurtje op mijn lippen. Vandaag laat ik jullie zo’n eenvoudige ooglook zien. Ik heb hier geen oogschaduws gebruikt, alleen wat eyeliner, oogpotlood en mascara. Als je toch graag oogschaduw draagt kan je dit zeker toevoegen.

Allereerst heb ik natuurlijk ook mijn wenkbrauwen ingekleurd met dit wenkbrauwpotlood van essence. Ik zou nodig toch eens een wenkbrauwgel moeten kopen zodat mijn haartjes toch beter blijven zitten. Ze gaan soms een beetje hangen en dat geeft een beetje een zielig effect 🙂

De mascara van Rimmel en het zwarte oogpotlood van Essence dat ik heb gebruikt. Voor mijn eyeliner heb ik van Catrice Dating Joe Black gebruikt. Ik had eerst de waterproof versie hiervan maar die vond ik helemaal niks! Veel te waterig en absoluut niet zwart. Deze is echt pikzwart en hij droogt mat op, ik vind het een erg mooi effect!

Voor de rest heb ik deze bloemetjesblush van de H&M gebruikt en een zachtroze lipgloss.
Ik gebruik niet elke dag foundation maar meestal gewoon een beetje concealer onder mijn ogen en een klein beetje poeder om het te ‘setten’.

Zo, dit is een van mijn meest eenvoudige dagelijkse looks. Meestal draag ik nog wel iets van oogschaduw.

Heb jij een vaste dagelijkse look en hoe ziet hij er dan uit?

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “Look: Winged Eyeliner

Geef een reactie

