Rainbow Bliss

Rainbows, who doesn’t like it? Ik vind het in ieder geval erg leuk om naar te kijken. Ik heb hier een bord op pinterest gevonden dat zo leuk is om naar te kijken. Het zijn allemaal plaatjes met regenboogeten, vooral cake en andere zoete gerechtjes. Nu inspireerde dat me om regenbogen op mijn nagels te maken. Ik heb het niet op al mijn nagels gemaakt. Dat vond ik een beetje overdreven 🙂

De kleuren die ik heb gebruikt:

Rood: Essie – Russian Roulette
Oranje: Rimmel – Orange Bliss
Geel: NYC – Lexington Yellow
Groen: Catrice – Run Forest Run!
Blauw: NYC – Waterstreet Blue
Paars: Essence – Passion For Fashion

De oranje lak die ik op de rest van mijn nagels heb gebruikt is dus ook Orange Bliss van Rimmel.

Ik heb om het af te maken nog een holografische topcoat van Hema aangebracht. Ik vind dat zo alles meer 1 geheel vormt.

Hier een wat wazigere foto maar zo kan je de holografische glitters beter zien.

Ik vind het effect wel erg leuk. Ik heb trouwens eerst een laagje witte nagellak onder de regenbogen aangebracht, zo worden de kleuren meteen dekkend en egaal. Anders moet je over elke kleur zeker 2x gaan en dan heb je meer kans om foutjes te maken.

Hebben jullie ook een kleine obsessie met regenbogen?

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “Rainbow Bliss

Geef een reactie

