Tag: The Beautyblog

Vandaag heb ik nog eens een tag voor jullie. Het is weeral eventjes geleden dat ik nog een tag heb gedaan. De vorige tag is van 7 februari, het was de zou je liever..-tag.

Deze tag zag ik bij BeautyOpinie en ik vond het heel leuk om te lezen dus besloot ik deze ook te doen.

Is je haar stijl of gekruld van zichzelf?.

Van mezelf heb ik een klein beetje slag maar vanaf dat ik het borstel is het meeste er al uit. Stijl dus.

atomium

Verf je je haar zelf of bij de kapper?

Ik heb mijn haar nog nooit zelf geverfd maar ook niet bij een kapper. Ik heb er wel over nagedacht om een ombre te laten zetten maar het is er nooit echt van gekomen. Ik ben wel blij met mijn haarkleur.

Draag je altijd make-up?

Nee hoor, als ik een dagje thuis zit in het weekend dan geef ik mijn huid eventjes wat rust. Maar als ik naar school of naar een feestje ga draag ik wel altijd make-up.

Hoe lang doe je over je make-up?

Dat verschilt nog wel eens. Ten eerste in de ochtend, hangt het er vanaf hoe lang ik nog in mijn bed blijf liggen. Soms doe ik er 5 minuutjes over, andere keren 10-15 minuten. Als er een speciale gebeurtenis is en ik kan uitgebreid mijn tijd nemen kan het wel iets langer duren.

Hoe lang ben je al bezig met make-up?

Ik ben volgens mij op mijn 14de begonnen met make-up. Ik keek toen heel veel tutorials op youtube in het Engels, daarna ontdekte ik Beautygloss en zo is mijn liefde voor make-up dus eigenlijk begonnen. In die tijd was het niet veel meer dan oogpotlood, mascara en lipgloss. Stilaan kwam er dan wat oogschaduw en blush bij.

Wat doe je eerst; je gezicht of je ogen?

Ik begin altijd met mijn gezicht. Dan breng ik eerst een beetje concealer onder mijn ogen aan en poeder ik dit af. Dan doe ik mijn ogen en als laatste werk ik alles af met blush en soms ook bronzer en dan doe ik iets op mijn lippen.

Hoe vaak lak je je nagels?

I love nailpolish! Ik lak mijn nagels 2-3 keer per week. Soms maak ik er dan ook nog een nail art op. Het is heel uitzonderlijk als je mij zonder nagellak ziet.

Klik hier voor de nail art.

Wat is je favoriete parfum?

Mijn favoriete parfum is Be Delicious Red van DKNY. Hij begint ook wel aardig op te raken, binnenkort toch maar eens een nieuwe kopen.

DKNY-Red-Delicious-Donna-Karan-For-Women-EDP-7ML

Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?

Ik wilde een blog beginnen die zeker over nagellak gaat, maar ik wilde niet dat dat het enige was waarover ik ging schrijven. Beauty ging er dus ook bij komen, en om de naam toch persoonlijker te maken heb ik er mijn voornaam achter geplakt. Zo onstond BeautyNailsJana.

Lees je de comments op je artikelen?

Natuurlijk! Ik vind het erg leuk om comments te krijgen en ik lees ze dus ook allemaal. Vaak ga ik dan ook even een kijkje nemen op de blog van die persoon om te kijken waar hij/zij zich dan zoal mee bezig houd.

Ik vond dit een hele leuke tag om te doen. Hopelijk vonden jullie hem leuk om te lezen.

Liefs,
Jana

3 gedachtes over “Tag: The Beautyblog

Geef een reactie

