MAC – Blush – Dainty

Laatst ben ik voor de eerste keer naar de MAC-counter geweest, althans toch de eerste keer dat ik er effectief iets kocht. Ik was er al eens eerder binnengeweest maar de prijzen hielden me toch een beetje tegen. Die eerste keer wist ik ook niet echt wat ik juist wou hebben. Nu wist ik het wel en kon ik gericht gaan zoeken en vragen stellen aan de verkoopsters. Ik wist dat ik sowieso een blush wou. Wat kan ik zeggen, I love blush! Ik had op voorhand al 2 blushes die ik in gedachten had die ik zeker wou zien en dat waren Margin en Dainty, ik had er al zo veel goeds over gehoord.

Toen stapte ik de counter binnen en vroeg aan de verkoopster of ze mij deze 2 kon laten zien. Ik zag meteen dat Margin het toch niet echt was, hij leek me iets te bruin. Toen swatchte ik Dainty en ik was meteen verkocht!

Hij komt uit de mineralized blushes lijn. Hij heeft een hele mooie glans in zich en een lief roze kleurtje.

Hieronder de swatch, je kan de shimmer hier goed zien. Op de foto’s dat ik hem draag valt het een beetje weg maar hij blijft zeker subtiel aanwezig. De blush is goed gepigmenteerd voor zo’n licht kleurtje. Hij is dus heel zuinig in gebruik, en dat is fijn!

Hier heb ik hem aangebracht op mijn wangen. Zoals ik eerder zei valt de shimmer een beetje weg op de foto’s maar in het echt geeft het een supermooie glans.

Hier heb ik hem iets feller aangebracht zodat je de kleur goed kan zien op mijn huid. Normaal breng ik hem wel iets subtieler aan hoor. Ik vind dat hij op de huid niet zo roze lijkt maar eerder een beetje peachy. Dat vind ik juist wel mooi. Het komt waarschijnlijk door de ondertoon van mijn huid. Als je een koele ondertoon hebt zal hij bij jou wel rozer op de huid zijn.

De MAC mineralize blush kost €24,5 en ik ben er super blij mee! Ik wil echt nu meteen nog iets gaan kopen bij MAC, oeps.. 😀

Wat was jullie eerste MAC-product?

Liefs,
Jana

15 gedachtes over “MAC – Blush – Dainty

  1. Wauw, dit is echt een hele mooie blush! Ik blijf altijd verheerlijkt kijken naar Mac producten op beautyblogs. Zelf heb ik nog geen enkel product, maar binnenkort als ik naar Amsterdam ga wil ik er zeker een kijkje nemen!

Geef een reactie

