Nail art – Heavy Mint

Vandaag heb ik een nail art voor jullie. Eentje waar een van mijn favoriete kleuren in verwerkt zit, namelijk mintgroen. Hier op deze foto’s lijkt is een beetje meer blauw dan groen maar draagt ondanks dat toch de naam That’s What I Mint! Het is een lakje uit de Colour & Go lijn van Essence. Lees hier voor mijn review. De lakjes die ik verder heb gebruikt lees je meteen.

 

De zilveren lak is er eentje van Sinful Colors, mijn eerste lakje van dit merk. Van 1 lakje kan je nog geen volledig beeld krijgen van een merk, maar dit lakje maakte me toch al erg enthousiast! Ik wil er zeker meer proberen van dit merk. Hij is mooi dekkend in 2 dunne laagjes en hij glanst echt zo van je nagels af. Hij heeft een soort foil finish, een aantal lakjes van Catrice (Goldfinger, Browno Mars..) hebben ook dit effect. Als basis voor onder de streepjes heb ik de witte lak van de Hema gebruikt waar ik onlangs een artikel over heb geschreven. Hij is echt super als basis onder nail arts!

Essence – That’s What I Mint! – €1,69
Hema – 809 – €2,50
Sinful Colors – Heavy Metal – €5,95

 

8 gedachtes over “Nail art – Heavy Mint

Geef een reactie

