NOTD – H&M Meets Claire’s

Vandaag heb ik een leuke combo voor jullie (al zeg ik het zelf ;D). Ik was nog eens in mijn collectie aan het ‘neuzen’ en ik had nog wel eens zin in een felblauwe kleur. Deze van H&M had ik al een tijdje niet meer gebruikt dus besloot ik deze te dragen in combinatie met mijn black & white topcoat van de Claire’s en dat gaf onderstaand resultaat.

De nagellak van de H&M heeft de naam Nail Him en dekt perfect met 2 laagjes. Met 1 laagje is het al bijna perfect maar een 2de laagje maakt het helemaal af. In deze lak zit ook een fijne lichtblauwe shimmer maar dit valt niet te zien op de foto’s. Van de topcoat van de Claire’s (Black Mix Glitter) heb ik 1 laagje aangebracht en daarmee heb je al voldoende glitters vind ik. Klik hier voor een andere combinatie met deze topcoat.

H&M – Nail Him – €3,95
Claire’s – Black Mix Glitter – €3,50

Hebben jullie al zo’n zwart/wit topcoat?

Liefs,
Jana

17 gedachtes over “NOTD – H&M Meets Claire’s

Geef een reactie

