How to – Bruine mascara nuttig gebruiken

Misschien zit jij ook met dit probleem. Je hebt bijvoorbeeld niet veel tijd en koopt per ongeluk een mascara die je niet wou, eentje in een bruine kleur. Ik had ongeveer hetzelfde probleempje. Ik kocht namelijk een setje van The Body Shop waarin een shimmer brick, een oogpotloodje en een mascara zaten. Nu was de mascara die in mijn pakketje zat een bruine, en dat gebruik ik echt nooit! Het staat ook erg raar in combinatie met een zwarte eyeliner, maar hier heb ik dus een oplossing voor gevonden hoe ik hem toch nog kan gebruiken.

Het gaat hier om de super volume mascara van the body shop in het bruin. Als ik het had opgemerkt voor ik hem kocht had ik hem misschien nog mogen omruilen voor een zwarte maar nu heb ik toch nog een manier gevonden om hem te gebruiken dus heel erg is het niet. Hij heeft wel een speciaal borsteltje vind ik. Het is een dunne borstel met haartjes die op sommige plaatsen heel dicht op elkaar staan en op andere plaatsten staan er weer geen haartjes.

PicMonkey Collage3.jpg

Hieronder zonder mascara.

PicMonkey Collage.jpg

Hieronder met de bruine mascara van The Body Shop. Ik had door het rare borsteltje verwacht dat je heel snel klontertjes krijgt maar dat is dus niet zo. Hij spreidt mijn wimpers mooi en maakt ze mooi lang. De naam zegt dat hij voor volume bedoelt is maar daar merk ik niet zo veel van. Als je voor een natuurlijk resultaat gaat dan is deze mascara wel erg fijn, maar ik heb graag dat mijn wimpers opvallen. Als je alleen mascara draagt is deze wel mooi en valt het niet zo op dat hij bruin is, maar doe je er een zwarte eyeliner bij staat het een beetje gek.

PicMonkey Collage1.jpg

Daarom deze laatste stap waarbij ik er gewoon een zwarte mascara over aan breng. Ik had dit al vaker gedaan met 2 zwarte mascara’s en dacht, waarom zou ik het niet eens met deze bruine proberen? Het resultaat is geweldig en je ziet niets meer van de bruine mascara. De mascara die ik erover heb aangebracht is de I love extreme crazy volume mascara van Essence (de roze). Deze zorgt zeker wel voor volume! Lengte voegt hij niet veel meer toe maar hij maakt mijn wimpers zeker een stuk dikker.

PicMonkey Collage2.jpg

Dit vind ik wel een leuk resultaat! Hieronder kan je vergelijken. Niets – 2x mascara.

Het lijkt wel haast of ik valse wimpers draag met deze combinatie!

Willen jullie nog een aparte review zien van de I love extreme crazy volume mascara van essence?

Liefs,
Jana

16 gedachtes over “How to – Bruine mascara nuttig gebruiken

Geef een reactie

