Nail art – Teal Saran Wrap

Vandaag heb ik een subtiele nail art voor jullie, je kan hem zo subtiel of zo opvallend maken als je wil. Het is maar net welke kleuren je gaat combineren. Ik heb hier dus voor 2 kleuren gekozen die vrij goed overeen komen en dus blijft het effect erg subtiel. Je kan deze nail art dus maken met eender welke kleuren, je kan er ook meer dan 2 combineren als je wil, misschien moet ik dat zelf maar eens proberen 😉 Maar eerst: hoe heb ik deze nail art gemaakt? Het is heel eenvoudig en zeker ook voor beginners!

Je brengt eerst een basiskleur aan, ik heb hier gekozen voor Essie – Turquoise and Caicos. Ik heb hier 2 laagjes aangebracht zodat hij mooi dekkend is. Daarna doe ik er 1 laagje van Water Street Blue van NYC over (best de meest dekkende van de 2) en dan ga ik op dit laagje deppen met een propje ‘saran wrap’ of vershoudfolie. Je kan zelf kiezen of je veel of weinig van de nagellak weg dept en je zal dus nooit op elke nagel 100% hetzelfde resultaat verkrijgen, maar dat geeft juist een leuk effect vind ik 🙂

Nadien heb je wel een beetje opkuiswerk langs de nagelriemen, maar dit is minimaal. Als je niet houd van het opkuisen met een wattenstaafje en wat nagellakremover kan je ook altijd rond je nagels wat plakband plakken.
Volgens mij is deze techniek ook heel leuk met de kleurencombinatie van een zonsondergang, dus geel, oranje en roze. Ik denk dat ik die wel eens een keertje ga proberen.

Gaan jullie je eens een keertje wagen aan deze eenvoudige techniek?

Liefs,
Jana

14 gedachtes over “Nail art – Teal Saran Wrap

Geef een reactie

