Shoplog kruidvat mei 2014

Bij mij in de buurt zit heb ik een kruidvat met een nieuw MUA-schap, dus ging ik een kijkje nemen of er iets interessants tussen zat en natuurlijk heb ik ook nog wat andere dingetjes meegenomen. Toen ik voor het schap stond was mijn eerste gedacht: wauw, het ziet er heel clean en fris uit (misschien omdat er nog niet veel was aangeraakt/verplaatst). Toen ik wat meer naar de producten ging kijken was ik niet echt enthousiast, een beetje teleurgesteld. Het was allemaal een beetje gewoon, ik had het allemaal wel eens gezien.

Alleen de paletten trokken mijn aandacht, natuurlijk vooral het undressed en undress me too palette, maar van mezelf mocht ik er maar eentje meenemen. Na het in de winkel een beetje te vergelijken en met de swatches in mijn achterhoofd heb ik uiteindelijk gekozen voor het undress me too palette, de kleuren passen net iets meer bij me. De kleuren zijn echt heel mooi en goed gepigmenteerd. Jullie zullen ze al wel gezien hebben maar ik zal nog een artikeltje maken met de swatches en dan ook ineens een look laten zien.

MUA – Undress Me Too – €5,99

Deze was ik vergeten om er bij te leggen bij de groepsfoto, maar ik vond het weer eens tijd om een Essie nagellak aan mijn collectie toe te voegen. Er was nu een actie dat ze €9,99 waren ipv €10,99, niet super veel korting maar toch weer een euro. Het is de zeer populaire Fiji, een lichte kleur die naar het schijnt een super dekking heeft. Ik ben benieuwd of ik hem ook zo fantastisch zal vinden.

Essie – Fiji – €9,99

Er was ook een actie dat de Babylips van Maybelline een euro goedkoper waren, namelijk €2,49. Ik heb momenteel al die met de roze huls, pink punch en ik vind hem echt super. Dus nam ik de andere variant mee die ook een kleurtje heeft, dat vind ik altijd wel fijn. Deze noemt Cherry Me en geeft een zacht rood kleurtje aan je lippen.

Maybelline Babylips – Cherry Me – €2,49

Dan ben ik ook nog een kijkje gaan nemen in de kortingsbak (zoals altijd), en daar vond ik deze nagellak van Essence voor €0,50! Dat is nog eens een koopje zeg. Het is een hele donkergroene kleur en hij noemt Deep Sea, Baby. Bij die naam zou ik eerder denken aan een hele donkere blauwe kleur, maar ik vind deze groene ook erg mooi. Hij lijkt bijna zwart en zal dus heel mooi zijn voor in de herfst.

Ook lagen er een aantal mono’s van Catrice voor €1,00 waaronder Don’t Lie, Lilac! die ik in deze look heb gebruikt, maar deze mosterdkleur lag er ook, en zoiets heb ik nog niet in mijn stash dus nam ik deze mee.

Catrice – Inglorious Mustards (Geweldige naam!) – €1,00

Dit was mijn shoplog al weer. Laat me hieronder weten wat je van de producten vind en of je ze zelf ook zou kopen.

Nog een fijn weekend gewenst, maak er een mooie dag van!

Liefs,
Jana

9 gedachtes over “Shoplog kruidvat mei 2014

Geef een reactie

