Nail art met Catrice Call Me Princess

Ik vind van die zand-nagellakken altijd super gaaf, maar ik wou er altijd eens graag een nail art mee maken. Ik wist alleen nooit goed wat of hoe. Nu heb ik een hele simpele manier gevonden om met zo’n nagellakken een nail art te maken. Het enige dat je hiervoor nodig hebt is een zand-nagellak en een kleur nagellak die er op lijkt.

Ik heb eerst mijn nagels gelakt met 2 laagjes van de gewone kleur. Als deze nog niet volledig dekkend is in 2 laagjes maar wel bijna, dan kan je hiervan ook slechts 1 laagje aanbrengen. Dan neem je de zandkleur en lak je over de basiskleur, maar je laat een V’tje open. Ik heb dit gedaan met een nail art kwastje. Geen topcoat aanbrengen want anders verpest je de structuur van de zand-nagellak.

De nagellakken die ik hier heb gebruikt zijn Call Me Princess van en You Better Think Pink, beiden van Catrice.

Hebben jullie nog ideetjes voor nail art met zand-nagellakken?

Liefs,
Jana

9 gedachtes over “Nail art met Catrice Call Me Princess

Geef een reactie

