Shoplog Yves Rocher juni 2014

Laatst heb ik een bestelling geplaatst bij Yves Rocher, we kregen een folder aan en bijna alle producten waren -50% of zelfs meer! Ik laat jullie dus zien wat ik heb gekocht. Prijzen staan vermeld onderaan het artikel.

Als eerste dit oogpotlood in de kleur turquoise. Dit is het soort oogpotlood dat mijn moeder altijd gebruikt, een licht blauw oogpotlood voor op haar waterlijn. Dat is zo ongeveer het enige dat ze gebruikt qua make-up.
Het potlood geeft mooi pigment af en het heeft zo’n handig draaisysteem zodat je het niet moet slijpen.

Mijn vorige gezichtsscrub is laatst opgegaan (opgemaakt artikel volgt snel!). Hierin zaten stukjes abrikozenpit, ik vond dat erg fijn en zag dat deze scrub dat ook had. Deze bestelde ik dus ook.

Dan deze bodylotion in de geur cherry bloom, hiervan is ook een parfum, maar wil je de geur heel subtiel over je hele lichaam kan je dus zo’n body lotion gebruiken.

Dan deze shampoo, hij is niet schadelijk voor het milieu en voor iedere fles van deze glansshampoo dat wordt gekocht wordt er 1 boom geplant. Super dat Yves Rocher aan zo’n acties meedoet. Er zitten ook geen siliconen en parabenen in deze shampoo, ik weet dat er veel mensen zijn die hier niet tegen kunnen, deze shampoo kunnen jullie ook gebruiken. Hij ruikt erg lekker naar citroen, maar op een subtiele manier.

Dan hier hét product waarom ik in eerste instantie wou bestellen. Mijn aftersun begon op te raken en deze aftersun is echt de beste die ik ooit heb gebruikt. Er zit geen alcohol, bij veel aftersuns zit er wel gewoon alcohol in, en dat snap ik niet aangezien dat enkel uitdroogt. Hij hydrateert erg goed en hij ruikt echt geweldig.

Ik kon nog wel een nieuwe make-upremover gebruiken. Deze is voor gevoelige ogen en hij kan ook waterproof make-up verwijderen. Je moet hem natuurlijk wel goed schudden voor je hem gebruikt door de 2 verschillende fasen.

Ik kreeg er ook nog een cadeautje bij omdat ik voor meer dan €20 had besteld. Dat was dit parfum, een erg leuke verrassing! Voor dit parfum alleen betaal je normaal €35 maar nu kreeg ik hem dus gewoon cadeau.

Hij ruikt natuurlijk bloemig maar wel met een fruitig kantje. Hij bevat amandel, steranijs, zoethout en vanille. Als ik de geurnoten zo zie zou ik nooit verwacht hebben dat ik hem zo lekker zou vinden. Mijn moeder vind hem ook erg lekker, hij vliegt er dus wel aardig door.

Als ik binnen de 10 dagen zou bestellen nadat ik de folder ontvangen had kreeg je nog een gratis zonnebril. Dit heb ik gedaan, en dus zat deze er ook bij. Voor mij is hij te groot, maar voor mijn moeder paste hij perfect 🙂

Bij elke bestelling krijg je ook een aantal testers. Altijd leuk om iets even te kunnen uitproberen voor je het effectief bestelt.

De prijzen:
Oogpotlood Turquoise: €9,90  €4,95
Gezichtsscrub Abrikoos: €6,90  €2,95
Bodymilk Kersenbloesem: €8,90  €4,50
Glansshampoo Ecolabel: €4,90  1,95
3-in-1 Aftersun: €8,90  3,95
Oogreiniger: €7,30  2,95

Zoals je kan zien, echt leuke kortingen. Normaal zou ik €47 betalen voor deze producten maar nu was het maar €21, en heb ik er een parfum en zonnebril gratis bij. Ik hou echt van de acties bij Yves Rocher!

Hebben jullie veel ervaring met de producten van Yves Rocher?

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “Shoplog Yves Rocher juni 2014

  1. Wat een gave producten, lijken me allemaal heel fijn! Wat een geweldige pigmentatie heeft dat blauwe potloodje ook 🙂 XXX Liefs, Florentine

Geef een reactie

