Flowers & glitter

Ik liet jullie al dit mooie kleurtje zien. Het is my denim van Rimmel. Daar heb ik nog een aantal dingetjes aan toegevoegd maar ik wou het niet te moeilijk maken en niet te veel werk want ik had niet zo veel tijd over om mijn nagels te doen, ik ging namelijk mijn verjaardag vieren.
(Morgen, 25 november, wordt ik 18!)

Dit is wat ik er van heb gemaakt πŸ™‚ Op elke nagel een klein bloemetje, op mijn duim heb ik er 2 gemaakt omdat ik het anders toch wel echt te leeg vond. Als accentnagel heb ik mijn ringvinger bedekt met blauwe glitters. Dat glittergedoe leverde natuurlijk overal glitters op. Maar ach, glitters zijn nu eenmaal irritant maar zo mooi! πŸ˜€

De bloemetjes heb ik gemaakt met witte arylverf en ik heb een blauw diamantje gebruikt voor de kern. Natuurlijk breng je er een goede laag topcoat over zodat ze zeker goed blijven zitten, en dat deden ze ook. Het eerste diamantje viel er af na 3 dagen en de volgende sneuvelde een dagje later. Ik vond dat zeker niet slecht!

De glitters heb ik gedaan met een potje glitters dat ik ooit eens bij het kruidvat gehaald heb. Het is bedoelt voor te knutselen maar ook op je nagels werkt het dus prima! Dat was een setje met 5 verschillende kleuren glittertjes.
Om ze aan te brengen doe je eerst een laagje topcoat op je nagels zodat ze blijven plakken. Je strooit er de glitters op (best met een bakje/papier eronder om de glitters op te vangen die te veel zijn) en je duwt ze zachtjes vast in de topcoat. De glitters die je hebt opgevangen kan je terug in het potje doen zodat je niets verspilt.

Je kan nu bij essence ook zo’n potjes met glitters kopen, maar je kan dus evengoed knutselglitters kopen.
Mijn moeder wou de volgende dag dat ik haar nagels ook even deed voor een feestje en ze wou dit ook graag hebben, maar bij haar vond ik de bloemetjes toch beter gelukt πŸ˜€

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “Flowers & glitter

Plaats een reactie